استمداد خانم ربابه کربلایی صباغ از دولت آلبانی ومجامع بین المللی برای دیدار با برادرش علیرضا کربلایی صباغ خانم ربابه کربلایی صباغ خواهرعلیرضا کربلایی صباغ که قریب به سی سال است در فرقه رجوی گرفتار واسیر شده طی نامه ای به دولت و نخست وزیر کشور آلبانی و مجامع بین المللی از قبیل دبیر کل سازمان ملل ،کمیساریای حقوق بشر و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و صلیبر سرخ جهانی از آنها برای دیداری ولو چند دقیقه با برادرش استمداد کرده ودر نامه خود چنین آورده است که: برادرم سالیان زیادی را در اردوگاههای عراق سپری کرد و با اینکه اسیرشناسایی شده توسط ص سراب رهایی...
ما را در سایت سراب رهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 4:35